Vorig jaar werd Swiss Sense in Son getroffen door een grote brand. Hoewel dit verschrikkelijk nieuws was, besloten ze niet bij de pakken neer te zitten. Integendeel, ze ontwikkelden een geheel nieuw winkelconcept dat hen in één klap onderscheidt van hun concurrenten. En wij? Wij verzorgden de volledige binnen- en buitenreclame van het pand.
Een compleet nieuw winkelconcept voor Swiss Sense Son
In het kort
We realiseerden en monteerden:
- Verlichte en onverlichte peesframes
- Full color printwerk
- Belettering van de complete winkel
- Freeslogo’s
- Grote verlichte doeklichtbak
- Verlichte doosletters met ons eigen spandoeksysteem
Onze samenwerking met Swiss Sense
Zoals je in een eerdere case wellicht al hebt gelezen, gaat onze samenwerking met Swiss Sense al geruime tijd terug. Sinds de opening van hun eerste winkel in 2006 werken we samen. Tijdens dit project mochten we samen werken met experts van Verschuren Interieurbouw en Roseboom Techniek. Een groot succes, al zeggen we het zelf.
Het nieuwe winkelconcept
De winkel is ingericht volgens het nieuwste winkelconcept van Swiss Sense. In de vernieuwde flagshipstore staat een goede nachtrust centraal. De ruim opgezette winkel biedt een uitgebreide collectie van de nieuwste boxsprings, bedden, matrassen, hoofdkussens, dekbedden, beddengoed en accessoires. Langs de randen van de winkelvloer kunnen klanten een inspiratieroute volgen om ideeën op te doen voor hun eigen slaapkamer. In het hart van de winkel bevindt zich de ‘comfortstudio’, waar het team klaarstaat om persoonlijk advies te geven. Klanten kunnen hier ook diverse matrassen, bedden en hoofdkussens uitproberen. De winkel – die zowel gericht is op inspiratie en stijl als op comfort – is ontworpen om klanten te helpen een bed te vinden dat perfect aansluit bij hun individuele slaapbehoeften en voorkeuren.
Binnen- en buitenreclame
Tijdens dit project hebben wij diverse elementen gerealiseerd om de nieuwe winkelervaring bij Swiss Sense te versterken. Zo realiseerden en monteerden we achterwanden die eenvoudig te verwisselen zijn, passend bij de styling van het bed. Van rustgevende groene bladeren tot roze kunstwerken. Ook verzorgden we de branding met bijvoorbeeld gedetailleerde omschrijvingen van alle matrassen.
En buiten? Daar gingen we aan de slag met een grote, verlichte doeklichtbak. Zodat de enorme advertentie al vanaf de snelweg goed te zien is. Ook voorzagen we de voorzijde van de winkel van ons eigen spanddoeksysteem. Dit combineerden we met doosletters van maar liefst 15 meter breed. Als dat niet opvalt, weten wij het ook niet meer.
Ook zo'n succesverhaal?
Wij zijn trots op onze samenwerking met Swiss Sense. Wil jij ook zo’n succesverhaal? Neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee om de mooiste binnen- en buitenreclame te realiseren.
Dat wil ik!